Mantenimentu di lavagna

Cum'è cù una lavagna, una lavagna pò esse macchiata male o a cancellazione pò deteriorate secondu l'ambiente di usu.I causi pussibuli di macchie sò elencati quì sottu.A sezione seguente descrive ancu ciò chì deve fà quandu a lavagna hè macchiata male o quandu a cancellazione hè deteriorata.

Cause di macchie notevuli è deterioramentu in a capacità di l'era
1.Una lavagna chì hè stata aduprata per un bellu pezzu pò diventà estremamente brutta per via di a polvera di gessa dipositata nantu à a superficia o a terra lasciata da e mani.
2.Cleaning a superficia di lavagna cù un pannu bruttu o un detergente neutru pò causà macchie per stà.
3.L'usu di una gomma di gesso cù una grande quantità di polvere di gessa nantu à questu farà a superficia di u bordu estremamente brutta.
4.L'usu di una vechja gomma di gessa cù u tessulu purtatu o strappatu farà a superficia di a tavola estremamente brutta.
5.Letters scritte cù chalk seranu assai difficiuli di sguassà se a superficia di u bordu hè pulita cù una chimica cum'è l'acidu è l'alkali.

Cosa da fà quandu a lavagna hè assai brutta è quandu e lettere sò difficiuli di sguassà
1.Eliminate a polvera di gessa da a gomma cù un pulitore di gomma di gessa elettrica prima di ogni usu.
2.We ricumandemu di rimpiazzà i fugliali di gessa cù novi gommini quand'elli diventanu vechji è sguassati, o quandu u tessulu cumencia à strappà.
3.Quandu una lavagna hè stata aduprata per un bellu pezzu è hè diventatu brutta, sguassate cù un pappu pulitu è ​​​​umitatu, è dopu cù un pappu seccu.
4. Ùn pulite micca a superficia di u bordu cù un chimicu cum'è l'acidu è l'alkali.

Mantenimentu ordinariu di lavagna
Pulite a superficia di a tavola cù una gomma di gessa.Eliminate a polvera di gessa da a gomma prima di usà.


Tempu di post: 09-09-2022

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns01
  • sns02
  • sns03
  • sns04