Materiale d'acciaio di Porcellana impurtata hè ghjuntu in a nostra fabbrica

Ohsung riceve ogni mese cuntenituri di materiali d'acciaio di porcellana da u Giappone.A nostra cumpagnia hè l'unicu agentu per TAKARA Standard chì hè u principale fabricatore di materiali di porcellana in Giappone.È simu ancu unu di i dui agenti per JFE Shoji Corporation chì hè un fabricatore mundiale di materiale d'acciaio di porcellana.Ogni mese impurtamu i materiali per risponde à e dumande internaziunali è domestiche.
L'esmalte di porcellana hè fatta da fusione di smaltu di vetru nantu à una basa di metallu attraversu u prucessu di coccia à alta temperatura.Hè stata largamente usata in u mondu per l'accessori, cum'è i prudutti di a cucina, l'articuli di decorazione è altri elementi dapoi assai tempu fà.
L'esmalte di porcellana hè liscia è dura, è resistente à i graffii, i chimichi, u sbiadimentu di u culore è e macchie.Puderà ancu sustene un usu longu è pesante, mantenendu un altu livellu di prestazione.River Enamel da JFE Metal Products Corporation sfrutta queste caratteristiche è hè utilizzatu cum'è materiale di superficia per lavagne, lavagne è schermi di proiezione in scole, strutture pubbliche è uffizii.
River Enamel hè ancu incombustible è resistente à u calore.Per questi mutivi, hè utilizatu com'è materiale internu per articuli cum'è pannelli di cucina è cabine di toilette.
River Enamel hè a megliu lastra d'acciaio di smaltu di porcellana in u mondu, è hè prodotta sottu strette misure di cuntrollu di qualità basate nantu à e tecnulugia di smaltu JFE Metal Products Corporation hà sviluppatu più di 40 anni.
A causa di a malatia Covid, ogni cuntainer chì avemu ricevutu sarà sanitizatu è uttene una prova di l'acidu nucleicu per assicurà chì sò sicuri per i nostri travagliadori è i nostri clienti.Ohsung Stationery conserva più di 300 rotuli di vari acciai di porcellana per scrittura è proiezione.Cù stu vantaghju pudemu risponde à i bisogni immediati di i nostri clienti per a so spedizione, pudemu furnisce un containeru di lavagne di porcellana in solu 15 ghjorni!

axnew1
axnew2

Tempu di post: 27-May-2022

Seguici

nant'à i nostri media suciale
  • sns01
  • sns02
  • sns03
  • sns04